חיטוי וניקוי מאגרי מים

החשיבות של חיטוי מאגרי מים

המטרה של ניקוי מאגרי היא לאפשר אספקה של מים טריים לשימוש פרטי, מסחרי או חקלאי. עם זאת, יש גם משמעות לאופן שבו מבצעים את החיטוי וכדאי לבחור היטב חברה שלוקחת אחריות על פרויקט כזה.

פעולות שונות של ניקוי מאגרי מים מבוצעות על פי סטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות. קודם כל, המטרה של סטנדרטים מסוג זה היא להבטיח יעילות גבוהה של חיטוי מאגרי מים. אם לא יהיו סטנדרטים שמשותפים לכל החברות, סביר להניח שהתוצאות של החיטוי לא בהכרח יעלו בקנה אחד עם הציפיות של קהל היעד.

מה עושים עם מים נקיים?

חיטוי מאגרי מים מבוצע עבור קבל יעד מגוון ובשלל תחומים, הנה כמה שימושים בולטים של ניקוי מאגרי מים:

א. שימוש פרטי – מאגרים מים של בתים פרטיים, כמו אלו שנמצאים על הגג, או מאגרי מים של בנייני מגורים משותפים דורשים חיטוי תקופתי. חיטוי  מסוג הזה מבצעים כמובן עוד לפני אישור האכלוס ותוך תיאום ושיתוף פעולה עם הקבלן, אבל האחריות לאחר מכן היא של הדיירים עצמם. במידה והדיירים רוצים שהמים בברזים ולעיתים גם מי השתייה יהיו נקיים, זה חשוב לחטא את המאגרים הקיימים.

ב. שימוש מסחרי – יש המון דרישה לפעולות של חיטוי מאגרי מים לטובת שימוש מסחרי. כאן הדגש הוא לא רק על הניקוי, אלא גם על היכולת להתמודד עם כמויות מים גדולות שיש מכל סוג מאגר . בשביל להתמודד עם כמויות מים גדולות שמיוגעות עבור שימוש מסחרי, צריך לבחור בקפידה את חומרי החיטוי ואת שיטת הניקוי.

ג. שימוש חקלאי – ענף החקלאות הוא מהראשונים ליהנות מהאפשרות לבצע חיטוי או ניקוי מן הסוג הזה. כך, ניתן להבטיח אספקה של מים טריים לכל צרכי החקלאות ולחסוך את הצורך בחומרי הדברה.

למה אנחנו?

בעלי הסמכה ורישיון מטעם משרד הבריאות

חברה מובילה וותיקה משנת 1986

צוות מומחים ברמה גבוהה

מאות לקוחות מרוצים

לקבלת מידע נוסף בתחום ולהזמנת שירות

נשמח לעמוד לשירותכם

בחירת שיטת חיטוי וניקוי

על פניו, גם מי שמבין את החשיבות של החיטוי לא בהכרח יכול למצוא את השיטה הנכונה עבורו. הסיבה לכך היא שפעולות החיטוי כפופות לסטנדרטים מסוימים ובשביל ליישם אותן צריך להחזיק בידע טכני רב. אבל בדיוק כאן נכנסת לתמונה חברה מקצועית, שיכולה לקחת על עצמה את האחריות ואף להתחייב לתוצאות.

במילים אחרות, אין סיבה שהלקוחות יצטרכו לבחור לבד באיזו שיטה להשתמש על מנת לבצע ניקוי למאגרי מים. אחרי שמכריעים נכון לטובת  כזה, מגיע הזמן להתייעץ עם בעלי מקצוע. כאשר בעלי המקצוע מעורבים בתהליך, יש סיכוי גבוה יותר שהחיטוי וגם הניקוי יבוצעו לשביעות הרצון של כל הצדדים המעורבים.

החיטוי מבוצע ברמה גבוהה ותוך היצמדות לסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות ובטיחות. מבחינת הלקוחות, המשמעות היא שצריך להקפיד על טיהור מים תקופתי ושלאחר מכן ניתן יהיה לשלב את המים הנקיים בשימוש פרטי, מסחרי או חקלאי.

כץ איכויות מים מומחים בחיטוי מאגרי מים

זקוקים לאנשי מקצוע שיספקו לכם טיפול איכותי למאגרי המים? מחפשים חברה מקצועית המתמחה בשמירה על איכות המים?

הגעתם למקום הנכון! כץ איכויות מים היא חברה מקצועית ומובילה, בעלת ניסיון של למעלה מ- 25 שנה בתחום דיגום מים וטיפול במאגרי מים.

ישנם 7 שלבים בתהליך:

שלבתיאור
1. ריקון מאגר המיםריקון המאגר מהמים באמצעות שסתום ניקוז או משאבה.
2. תיקוני צביעה ואטימהביצוע תיקוני צביעה ואטימה במאגר, אם יש צורך.
3. ניקוי חלקי מתכתניקוי חלקי המתכת במאגר באמצעות מברשות בעלות זיפים קשים.
4. ניקוי פני המאגרניקוי פני המאגר באמצעות לחץ מים, לשם הוצאת לכלוך על קירות הרצפה.
5. שטיפה בלחץשטיפה בלחץ של 50 אטמוספרות במהירות זרימה של 30 ליטר לדקה, עד ליציאת מים צלולים.
6. חיטוי המאגרחיטוי המאגר בחומר חיטוי, בהתאם להוראות היצרן.
7. בדיקות מיםבדיקות מים במאגר לשם קבלת אישור להפעלה.

לקוחותינו נהנים מיתרונות רבים:

  • דוגמים מוסמכים ומנוסים, המבצעים כל משימה על הצד הטוב ביותר
  • הקפדה על כל דרישות התקן לשמירה על איכות המים
  • עמידה קפדנית בלוחות הזמנים של הלקוח
  • ביצוע של משימות מורכבות, לרבות ביצוע מעקפים למערכות המים לשם טיפול במאגר המים
  • שירות אדיב ומקצועי לכל סוגי הלקוחות
דילוג לתוכן